Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Dysleksja Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (3-4 lat)

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 52,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 2,08 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Bala | Wydawca: Wydawnictwo WiR


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Dysleksja
Kategorie: Agnieszka Bala | Dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia | Edukacja przedszkolna | Wczesne wspomaganie rozwoju oraz wczesna interwencja terapeutyczna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 49,52 zł | Kod kreskowy: 9788362739547
Oprawa: broszurowa" | Strony: 51 |


"Dysleksja" to zestaw ćwiczeń funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją w wieku 3-4 lat. Zestaw zawiera ćwiczenia: spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, słuchowe i językowe, grafopercepcji. Cele ćwiczeń Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: – Identyfikowanie elementów tematycznych, – Wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale tematycznym, – Wyszukiwanie elementów, którymi różnią się wzory tematyczne, – Układanie wzorów tematycznych. Ćwiczenia mechanizmów lewopółkulowych: – Linearne porządkowanie wzorów tematycznych, – Linearne porządkowanie elementów tematycznych, między którymi zachodzi określona relacja. Ćwiczenia słuchowe i językowe: – Nazywanie czasowników, – Nazywanie rzeczowników, – Czytanie samogłosek, – Powtarzanie sekwencji samogłosek, – Powtarzanie sekwencji sylab, – Powtarzanie sekwencji słów, – Wskazywanie obrazków. Ćwiczenia grafopercepcyjne: – Rysowanie linii pionowej i poziomej, – Rysowanie krzyżyka, kwadratu, koła. Rodzaje zadań zawartych w zestawie: POŁĄCZ TAKIE SAME OBRAZKI - ćwiczenia identyfikowania elementów; CZEGO BRAKUJE? – ćwiczenia porównywania; CZYM SIĘ RÓŻNI? – ćwiczenia różnicowania; UŁÓŻ WEDŁUG WZORU – ćwiczenia analizowania wzoru od lewej do prawej strony zgodnie z kierunkiem czytania; UŁÓŻ KOLEJNO – ćwiczenia naśladowania sekwencji; UŁÓŻ TAK JAK JA – ćwiczenia naśladowania szeregu; NAZWIJ OBRAZEK – ćwiczenia nazywania rzeczowników; NAZWIJ CZYNNOŚĆ – ćwiczenia nazywania czasowników; NAZWIJ LITERKĘ – ćwiczenia nazywania (czytania) samogłosek; POWTÓRZ SAMOGŁOSKI, SYLABY, SŁOWA – ćwiczenia sekwencji słuchowych; WSKAŻ OBRAZEK – ćwiczenia percepcji mowy; NARYSUJ PO ŚLADZIE– ćwiczenia grafopercepcyjne, rysowanie linii poziomej, pionowej, krzyżyka, kwadratu, koła.