Antonimy 2 Ćwiczenia kompetencji językowych

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 32,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,64 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Joanna Mikulska | Wydawca: Wydawnictwo WiR


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Seria: Ćwiczenia kompetencji językowych
Kategorie: Edukacja polonistyczna | Edukacja wczesnoszkolna | Gramatyka i ortografia | Nauka czytania | Rozwój mowy | Specjalne potrzeby edukacyjne | Terapia pedagogiczna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 30,48 zł | Kod kreskowy: 9788389807106


Antonimy - część 2 to materiał dydaktyczny stworzony z myślą o osobach potrafiących czytać (i pisać), który pomaga w rozwijaniu następujących umiejętności: posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, małe - duże, brudne - czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, głodne - syte, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre oraz ciężkie - lekkie, gorące - zimne, twarde - miękkie, powolne - szybkie, słodkie - kwaśne, blisko - daleko, potargane - uczesane, smutne - wesołe, wyłączone - włączone, na dole - na górze, otwarte - zamknięte (złożone - otwarte); różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków wskazujących: ten, ta, to; formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowej fleksji; stosowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania. Oprócz tego, zachęca do poszerzania zakresu słownictwa czynnego. Zestaw zawiera 50 kart pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi pary przymiotników, będących swoimi przeciwieństwami. Pod każdą z nich znajdują się dwa rodzaje ćwiczeń, których celem jest ułożenie zdania poprawnego gramatycznie. Dodatkowa, pusta karta pracy na końcu zestawu, może zostać zagospodarowana przez prowadzącego zajęcia w sposób dowolny, według własnego pomysłu. Seria "Ćwiczenia kompetencji językowych" składa się z trzech zeszytów ćwiczeń: Antonimy część 1, Antonimy część 2 oraz Rozumienie pytań. Zawarte w nich zadania służą kształtowaniu umiejętności komunikacji językowej, a w szczególności: • rozumienia i poprawnego posługiwania się antonimami, zaimkami wskazującymi i osobowymi; • formułowania zdań poprawnych gramatycznie, z prawidłowym szykiem i fleksją; • budowania wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, wprowadzenie do samodzielnego opowiadania; • rozumienia pytań dotyczących osób i czynności.