Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl

.

Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 2

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 45,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,90 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elżbieta Stecko | Wydawca: Wydawnictwo ES


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Neurologopedyczne Studia Przypadków
Kategorie: Logopedia |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 42,86 zł | Kod kreskowy: 9788392917427
Rok wydania: 2011 | Oprawa: miękka | Strony: 186 |


"Neurologopedyczne studia przypadków" pod redakcją Elżbiety Stecko to niewątpliwie ewenement na logopedycznym rynku wydawniczym. Swoją oryginalność i niezwykłość publikacja ta zawdzięcza bogatym i różnorodnym tematycznie opisom przypadków, z którymi autorki zetknęły się w swojej praktyce zawodowej. Przedstawia, między innymi, pacjentów dotkniętych afazją, jąkaniem, autyzmem, a także osoby z zespołem Cornelii de Lange, małomózgowiem pierwotnym, nietypową postacią fenyloketonurii, kruchego chromosomu X. Przypadki te, zaprezentowane w jasny i ciekawy sposób, są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami neurologopedycznymi. Książki są odpowiedzią na zapotrzebowanie logopedów i studentów, którzy poszukują praktycznych informacji dotyczących leczenia swoich pacjentów. Spis prac zawartych w publikacji - tom 2:     Katarzyna Aronowicz: Opóźniony rozwój mowy u dziecka z podejrzeniem wady genetycznej.     Anna Balicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.     Sylwia Bieńkowska: Studium przypadku dziecka z małogłowiem pierwotnym.     Aneta Brzezińska: Jąkanie u 17-letniego chłopca - studium przypadku.     Monika Chruścielewska: Stan mowy dziecka z zespołem Aperta.     Sylwia Dudek: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.     Katarzyna Gewartowska: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego     Joanna Ilnicka: Opóźniony rozwój mowy u dziecka z całkowitym jednostronnym rozszczepem wargi i podniebienia oraz zaniedbaniami środowiskowymi.     Iwona Korżyńska-Czerech: Studium przypadku 5-letniej dziewczynki z epilepsją.     Katarzyna Kuzimska-Bartnik: Studium przypadku chłopca z niepełnosprawnością umysłową w stopniu znacznym.     Arletta Maciejczuk: Studium przypadku dziecka z zespołem Downa.     Wioleta Osuch: Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka w wieku żłobkowym - z doświadczeń neurologopedy pracującego w poradni psychologiczno-pedagogicznej.     Aneta Popławska: Kompetencja komunikacyjna chłopca autystycznego.     Katarzyna Skrzypczak: Studium przypadku dziecka z niedokształceniem mowy na tle autyzmu.     Magdalena Stępień: Studium przypadku dziecka z zaburzeniami mowy o charakterze alalii motorycznej z komponentą dysartrii.     Wiesława Szustkiewicz: Poziom funkcji słuchowo-językowych u dzieci w wieku przedszkolnym jako predyktor trudności w czytaniu i pisaniu. Rola diagnozy wielospecjalistycznej we wczesnej profilaktyce ryzyka dysleksji.     Marta Wiechowska-Pykała: Studium przypadku szesnastoletniego chłopca z niepłynnością mowy.     Jolanta Więckowicz: Studium przypadku dziecka z podejrzeniem zespołu Landaua-Kleffnera.