Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 2
Wróć do pełnej listy produktów
Nasza cena: 45,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,90 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elżbieta Stecko
|
Wydawca: Wydawnictwo ES
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
Seria: Neurologopedyczne Studia Przypadków
Kategorie:
Logopedia |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 42,86 zł |
Kod kreskowy: 9788392917427
Rok wydania: 2011 |
Oprawa: miękka |
Strony: 186 |
"Neurologopedyczne studia przypadków" pod redakcją Elżbiety Stecko to niewątpliwie ewenement na logopedycznym rynku wydawniczym.
Swoją oryginalność i niezwykłość publikacja ta zawdzięcza bogatym i różnorodnym tematycznie opisom przypadków, z którymi autorki zetknęły się w swojej praktyce zawodowej. Przedstawia, między innymi, pacjentów dotkniętych afazją, jąkaniem, autyzmem, a także osoby z zespołem Cornelii de Lange, małomózgowiem pierwotnym, nietypową postacią fenyloketonurii, kruchego chromosomu X. Przypadki te, zaprezentowane w jasny i ciekawy sposób, są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami neurologopedycznymi.
Książki są odpowiedzią na zapotrzebowanie logopedów i studentów, którzy poszukują praktycznych informacji dotyczących leczenia swoich pacjentów.
Spis prac zawartych w publikacji - tom 2:
Katarzyna Aronowicz: Opóźniony rozwój mowy u dziecka z podejrzeniem wady genetycznej.
Anna Balicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.
Sylwia Bieńkowska: Studium przypadku dziecka z małogłowiem pierwotnym.
Aneta Brzezińska: Jąkanie u 17-letniego chłopca - studium przypadku.
Monika Chruścielewska: Stan mowy dziecka z zespołem Aperta.
Sylwia Dudek: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.
Katarzyna Gewartowska: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego
Joanna Ilnicka: Opóźniony rozwój mowy u dziecka z całkowitym jednostronnym rozszczepem wargi i podniebienia oraz zaniedbaniami środowiskowymi.
Iwona Korżyńska-Czerech: Studium przypadku 5-letniej dziewczynki z epilepsją.
Katarzyna Kuzimska-Bartnik: Studium przypadku chłopca z niepełnosprawnością umysłową w stopniu znacznym.
Arletta Maciejczuk: Studium przypadku dziecka z zespołem Downa.
Wioleta Osuch: Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka w wieku żłobkowym - z doświadczeń neurologopedy pracującego w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Aneta Popławska: Kompetencja komunikacyjna chłopca autystycznego.
Katarzyna Skrzypczak: Studium przypadku dziecka z niedokształceniem mowy na tle autyzmu.
Magdalena Stępień: Studium przypadku dziecka z zaburzeniami mowy o charakterze alalii motorycznej z komponentą dysartrii.
Wiesława Szustkiewicz: Poziom funkcji słuchowo-językowych u dzieci w wieku przedszkolnym jako predyktor trudności w czytaniu i pisaniu. Rola diagnozy wielospecjalistycznej we wczesnej profilaktyce ryzyka dysleksji.
Marta Wiechowska-Pykała: Studium przypadku szesnastoletniego chłopca z niepłynnością mowy.
Jolanta Więckowicz: Studium przypadku dziecka z podejrzeniem zespołu Landaua-Kleffnera.