Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Szkoły Waldorfskie w Polsce Konteksty źródła współczesność

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 40,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,80 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Ostolska | Wydawca: Wydawnictwo APS


Dostępność: Niska


Kategorie: Metodologia i badania | Oświata i szkolnictwo | Pedagogika | Pedagogika przedszkolna | Pedagogika wczesnoszkolna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 38,10 zł | Kod kreskowy: 9788366010420
Rok wydania: 2020 | Wydanie: 1 | Oprawa: Miękka | Strony: 376 |


Autorka rozprawy nie musi pytać o sens pedagogiki waldorfskiej, gdyż ta ma za sobą kilka tysięcy przedszkoli i szkół na świecie, które rozwijają się od prawie stu lat na różnych kontynentach. Dokonuje jednak aktualnego odczytania treści, zasad organizacyjnych i pedagogicznych pedagogiki steinerowskiej, która w naszym kraju wciąż nie znajduje znaczącej akceptacji, a nawet przyzwolenia na jej instytucjonalny rozwój. Magdalena Ostolska opisuje i wyjaśnia historyczny kontekst, genezę i źródła powstawania szkół waldorfskich wraz z ich prawidłowościami w zakresie kształcenia i samowychowania dzieci. Sens myśli Rudolfa Steinera staje się dzięki temu bardziej zrozumiały, ukierunkowując czytelnika na znaczenie jego pedagogii oraz uwarunkowań jakże głęboko odmiennej koncepcji kształcenia młodych pokoleń. [...]