Sensorycznie wszystko gra CD

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 19,10 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,76 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Małgorzata Barańska | Wydawca: Harmonia


Dostępność: Brak


Kategorie: Edukacja przedszkolna | Edukacja wczesnoszkolna | Integracja sensoryczna | Muzyka |
Kod kreskowy: 5907377430858 | Komplet: produkt stanowi komplet złożony z książki i płyty sprzedawanych razem, ale ze względu na różne stawki VAT, w otrzymanym zamówieniu i na fakturze będzie prezentowany jako dwie osobne pozycje


„Sensorycznie wszystko gra!” to publikacja, która powstała dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zabawy, które w szczególny sposób angażują zmysły, są korzystne dla wszystkich dzieci, nie tylko tych, których rozwój wymaga szczególnego wsparcia. Zabawy takie są również źródłem ważnych informacji o dzieciach. Dorośli, którzy mają możliwość obserwowania podopiecznych podczas aktywności angażujących układ przedsionkowy, zmysł wzroku czy dotyku, dowiadują się o ich rozwoju znacznie więcej niż w codziennych sytuacjach. Jeśli zabawy odbywają się w grupie, są okazją do rozwijania zachowań ważnych dla prawidłowych relacji rówieśniczych: czekania na swoją kolej, komunikowania się, współdziałania. Dzieci w grupie mają możliwość uczenia się przez naśladowanie. Wspólna zabawa angażuje emocjonalnie znacznie silniej niż zajęcia, które odbywają się tylko z dorosłym. Piosenki zamieszczone na płytach CD mają być inspiracją do zajęć prowadzonych z dziećmi. Utwory uporządkowano ze względu na to, do jakiego zmysłu przede wszystkim się odnoszą. Tytuły działów to: „Propriocepcja”, „Układ przedsionkowy”, „Dotyk”, „Słuch”, „Wzrok”, „Węch i smak”. Ostatni dział nosi tytuł „Odpoczynek” i zawiera piosenki wspomagające relaks. Kompozytor Stefan Gąsieniec doskonale dostosował charakter melodii do rodzaju aktywności podejmowanej w zabawie przez dzieci. Teksty piosenek są krótkie i nieskomplikowane, ale jednocześnie nienudne. Mogą stanowić dobry punkt wyjścia do ćwiczeń językowych, których zadaniem jest rozwijanie słownictwa biernego i czynnego.