Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl

.

Postawy nauczycieli placówek ogólnodostępnych wobec uczniów z dysleksją

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 36,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,72 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Izabella Kucharczyk, Urszula Gosk-Sobańska | Wydawca: Wydawnictwo APS


Dostępność: Wysoka


Stawka VAT: 5% | Cena netto: 34,29 zł | Kod kreskowy: 9788367721349
Rok wydania: 2023 |


Monografia jest raportem z badań przeprowadzonych zgodnie z metodologią w orientacji ilościowej. Gratuluję Autorkom zrealizowanego projektu, który wpisuje się w rozpoznawanie specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji) w kontekstach: pedagogicznym, psychologicznym, a także socjologicznym. Podjęte badania są oryginalne i ważne co najmniej ze względu na znaczącą częstotliwość występowania tego problemu edukacyjnego, potrzebę rzetelnej diagnozy i podjęcia właściwych działań naprawczych. Z tego powodu kluczowa jest rola nauczyciela i potrzeba wielowymiarowego poznania dysleksji w środowisku szkolnym. Wszystko to ma służyć zapobieganiu lub choć ograniczaniu problemu dysleksji w dorosłości. Z uznaniem chcę podkreślić uporządkowane i rzetelne zrealizowanie tego projektu badawczego. Widoczne jest to w: opracowaniu koncepcji, skoordynowaniu badań cząstkowych, zgromadzeniu materiału badawczego, zanalizowaniu wyników badań i ich zaprezentowaniu oraz w całościowym skonstruowaniu tego cennego opracowania empirycznego. z recenzji wydawniczej prof. Joanny Głodkowskiej Recenzowane opracowanie podejmuje tematykę niezwykle istotną dla współczesnej edukacji dzieci i młodzieży w naszym kraju, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę realizowane działania na rzecz wdrażania edukacji włączającej, zakładającej nie tylko prawo każdego dziecka/ucznia do kształcenia w systemie ogólnodostępnym, ale przede wszystkim prawo do edukacji wysokiej jakości oraz spersonalizowanego wsparcia w sytuacji pojawienia się jakichkolwiek trudności rozwojowych i/lub edukacyjnych. Podejmuje zagadnienie postaw nauczycieli wobec dzieci/uczniów z dysleksją lub zagrożonych specyficznymi trudnościami w uczeniu się. z recenzji wydawniczej prof. Marzenny Zaorskiej