Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Codzienność/niecodzienność szkolna w czasie pandemii COVID-19 w dyskursie uczniów edukacji wczesnoszkolnej

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 46,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,92 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Józefa Bałachowicz, Zuzanna Zbróg | Wydawca: Wydawnictwo APS


Dostępność: Wysoka


Stawka VAT: 5% | Cena netto: 43,81 zł | Kod kreskowy: 9788367721073
Rok wydania: 2023 | Strony: 348 |


Publikacja jest niezwykle ważnym głosem badaczek zgromadzonych w Zespole Edukacji Elementarnej, które nie tylko pokazują, w jaki sposób całościowo, metodycznie, z ogromnym wyczuciem wrażliwości dziecka, można badać doświadczenia uczniów w kategoriach zmian i kryzysów, ale także jak wiele pracy stoi przed pedagogami i nauczycielami w postpandemicznej codzienności. Z recenzji dr hab. Jolanty Andrzejewskiej, prof. UMCS w Lublinie Zaprezentowane w tomie wyniki i analizy są wnikliwym i rzetelnym świadectwem czasu pandemii, doświadczeń dzieci w młodszym wieku szkolnym i ich rodziców w trakcie edukacji zdalnej. Autorki monografii oddały głos dzieciom, by z uwagą i wnikliwością utrwalić unikatowy obraz ich przeżyć i doświadczeń. Monografii a odkrywa niedoskonałości edukacji w trakcie pandemii COVID-19, pokazuje też wady edukacji przed pandemią. […] Autorki inspirują do namysłu nad zmianami, które muszą się dokonać w edukacji, w szkole zanurzonej w zmieniającym się i nie-przewidywalnym świecie. Z recenzji dr hab. Kingi Kuszak, prof. UAM w Poznaniu