1 » 2 » Dręczenie szkolne Społeczno-pedagogiczna analiza zjawiska3
Dręczenie szkolne Społeczno-pedagogiczna analiza zjawiska

Dręczenie szkolne Społeczno-pedagogiczna analiza zjawiska

Dostępność: Dostępny

PKWiU: 58.11.1

Autor: Aleksandra Tłuściak-Deliowska

ISBN: 978-83-64953-62-0

Rok wydania: 2017

Liczba stron: 208

Oprawa: miękka

Cena: 35,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

[…] szkolne dręczenie jest zjawiskiem, obok którego z oczywistych względów nikt nie powinien przejść obojętnie. Sam jednak sprzeciw – nawet radykalny i podyktowany niepodważalnymi ocenami moralnymi – ma skutki ograniczone, jeżeli obok niego nie pojawia się świadomość wielorakich uwarunkowań tego zjawiska wraz ze zrozumieniem rządzących nim mechanizmów i prawidłowości. W recenzowanej pracy można doszukać się elementów równoważących chłodny ogląd z aksjologicznie zaangażowanym stosunkiem do bullyingu, bo tak, jak nie wystarczy jedynie poznać i zrozumieć to zjawisko, by je eliminować, tak nie wystarczy sam nawet żarliwy sprzeciw, jeśli nie jest on oparty na rzetelnym i pogłębionym jego racjonalnym poznaniem.

Postawione przed pracą cele Autorka osiągnęła i rzetelnie udokumentowała prowadzącą do konkluzji drogę. Pracę charakteryzuje ponadto klarowny, uporządkowany wywód, troska o warstwę terminologiczną i – co się z tym wiąże – precyzja języka.

Z recenzji prof. dr. hab. Stefana Mieszalskiego

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję