wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wydawnictwo APS » Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych
Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych

Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych

Kod EAN: 9788366010512

Stan produktu: Nowy

Autor: Anna Mikler Chwastek

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 206

Oprawa: miękka

Cena: 34,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Jednym z istotnych i nowatorskich przedsięwzięć badawczych Autorki jest włączenie do poglądów na temat uczenia się samodzielności samoobsługowej teorii umysłu. Według Jej ustaleń – dziecięce teorie umysłu umożliwiają małemu dziecku odczytywanie oczekiwań opiekunów odnośnie do zachowania związanego z samoobsługą. To ważne odkrycie, gdyż do tej pory w literaturze teorie umysłu są rozpatrywane w kontekście deficytów rozwojowych, np. całościowych zaburzeń rozwoju jakim jest spektrum autyzmu.

Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej

 

Przywołanie perspektywy dziecięcych teorii umysłu w badaniach nad uczeniem się samodzielności przez dzieci dwuletnie jest przedsięwzięciem nowatorskim i ważnym. Autorka wykazała, iż dwulatki potrafią odczytywać oczekiwania dorosłych i że ich rozwój w zakresie samodzielności zależy od tego, w jaki sposób osoby z najbliższego otoczenia formułują swoje oczekiwania. Ukazanie i opisanie tej zależności przesądza o dużej wartości merytorycznej recenzowanej rozprawy.

 Z recenzji wydawniczej dr hab., prof. ChAT Agnieszki Piejki

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.