wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Pedagogika » MATERIAŁY DO DIAGNOZY PEDAGOGICZNEJ UMIEJĘTNOŚCI PISANIA I CZYTANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM
MATERIAŁY DO DIAGNOZY PEDAGOGICZNEJ UMIEJĘTNOŚCI PISANIA I CZYTANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM

MATERIAŁY DO DIAGNOZY PEDAGOGICZNEJ UMIEJĘTNOŚCI PISANIA I CZYTANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM

PKWiU: 58.11.1

Stan produktu: Nowy

Wydawnictwo: TNOiK

Autor: Janina Mickiewicz

ISBN: 978-83-7285-042-3

Rok wydania: 2001

Liczba stron: 87

Oprawa: Miękka

Cena: 19,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
OPRACOWANIE METODYCZNE DLA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH

Jest to kompleksowe ujęcie materiałów do diagnozowania sprawności czytania i pisania uczniów I i II
etapu edukacyjnego szkoły podstawowej oraz gimnazjum. Opracowanie przeznaczone jest dla
pedagogów poradni psychologiczno-pedagogicznych, prowadzących badania diagnostyczne uczniów
z trudnościami w uczeniu się. Jednym z głównych elementów tej diagnozy jest rozpoznawanie stanu
umiejętności czytania i pisania. Materiały mogą stanowić pomoc w diagnozowaniu zaburzeń
rozwojowych o charakterze dysleksji (dysleksja, dysortografia i dysgrafia). Opracowanie
zaakceptowane przez Pracownię Metod Diagnozy Psychologicznej i Pedagogicznej centrum
Metodycznego pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN w Warszawie.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.