1 » 2 » Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć3

Kategorie

Wydawcy

Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć

Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć

Kod EAN: 9788361246602

PKWiU: 58.11.1

Autor: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska

ISBN: 978-83-61246-60-2

Rok wydania: 2012

Liczba stron: 328

Oprawa: miękka

Cena: 59,90 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
W ostatnich latach nie ukazała się ani jedna publikacja metodyczna omawiająca kompleksowo problemy dwulatka w placówce wychowania przedszkolnego. Naprzeciw aktualnym potrzebom wychodzą niezmiennie prof. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska i Ewa Zielińska, prezentując ponad 300-stronicową skarbnicę praktycznej wiedzy – podręcznik metodyczny „Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać
i uczyć”.

Publikacja ta adresowana jest do nauczycieli i do rodziców, ponieważ bez wzajemnej współpracy trudno uzyskać dobre efekty wychowania i kształcenia dzieci. Jak przystało na podręcznik metodyczny, został do niego dodatkowo opracowany pakiet pomocy dydaktycznych – zabawek edukacyjnych: książka metodyczna przeznaczona jest dla nauczyciela, pakiety dla każdego dziecka z jego grupy. Dowiedz się więcej o pakiecie.
 
Podręcznik metodyczny „Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć”:

    wykorzystuje obecny stan wiedzy o rozwoju psychoruchowym i procesie uczenia się dzieci
    w budowaniu modeli metodycznych w wychowaniu i kształceniu przedszkolaków;
    konkretyzuje ponadczasowe wartości pedagogiki przedszkolnej, z respektowaniem aktualnych regulacji prawnych działalności pedagogicznej wychowania przedszkolnego;
    uwzględnia zmiany w wychowaniu rodzinnym i oczekiwania rodziców przedszkolaków.

 
To ponad 300-stronicowa skarbnica praktycznej wiedzy, z której dowiesz się:
  •     o indywidualnych różnicach rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim i trzecim roku życia oraz oczekiwaniach, jakim muszą one sprostać, przekraczając próg przedszkola;
  •     o najważniejszych ustaleniach dotyczących wspomagania rozwoju umysłowego
  •     i kształtowania ważnych umiejętności; poznasz także krótką charakterystykę procesu uczenia się maluchów;
  •     o kształtowaniu się dziecięcej ciekawości, gdyż od niej zaczyna się proces uczenia;
  •     jak zorganizować zajęcia w grupach różnowiekowych;
  •     o zależnościach pomiędzy wychowaniem zamierzonym i niezamierzonym, a także o tym, jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można;
  •     jakie są sprawdzone sposoby kształtowania dziecięcych kompetencji, aby proces uczenia się był zgodny z ich naturalnym rozwojem;
  •     o co zadbać, aby dzieci bawiły się mądrze i długo;
  •     o kształtowaniu czynności samoobsługowych z uwzględnieniem możliwości dzieci;
  •     o sposobach rozwijania sprawności ruchowej oraz dbałości o zdrowie maluchów;
  •     o wspomaganiu najmłodszych w skupianiu uwagi i organizowaniu aktywności, tak aby lepiej radzili sobie w każdej sytuacji;
  •     o wspomaganiu w kształtowaniu umiejętności liczenia i rachowania – konkretne wskazówki oraz przykłady zadań i zabaw;
  •     o sposobach wdrażania maluchów do słuchania muzyki, organizowania zabaw ruchowych przy muzyce, śpiewania piosenek i muzykowania;
  •     o współdziałaniu starszych i młodszych dzieci w ćwiczeniach i zabawach prowadzonych
  •     w konwencji Metody Ruchu Rozwijającego – przykłady wspólnych zajęć;
  •     o wspomaganiu w realizowaniu złożonych form działalności.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję