Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Zwierzaki Zabawy przedszkolaka przygotowujące do nauki czytania i pisania Zeszyt 2

Wróć do wyników wyszukiwania | Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 28,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,56 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Bala | Wydawca: Wydawnictwo WiR


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Agnieszka Bala | Edukacja polonistyczna | Nauka czytania |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 26,67 zł | Kod kreskowy: 9788365423009


"Zwierzaki" to zestaw ćwiczeń, które poprzez zabawę rozwijają umiejętności niezbędne podczas późniejszej nauki czytania i pisania. Są to: analiza oraz synteza wzrokowa i słuchowa oraz sprawność motoryki ręki. W zestawie znajdują się następujące typy ćwiczeń: – łączenia takich samych obrazków, – odszukiwania brakujących elementów i różnic u przedstawionych zwierząt, – kształtowania umiejętności odwracania wzoru, – kategoryzowania, – rysowania linii w wyznaczonym labiryncie i rysowania według wzoru. Dziecko od najmłodszych lat, dzięki zabawie, rozwija umiejętności, które wspierają naukę czytania i pisania. W procesie tym ważne jest, by w pierwszym etapie dziecko uczyło się słuchania poleceń, skupiało uwagę na przedmiotach, rozwijało sprawność motoryczną. Na wyższym poziomie potrafiło koncentrować się na zadaniach wzrokowych i słuchowych. Ćwiczenia zostały skonstruowane tak, by stymulować również rozwój mowy – dziecko słucha poleceń, powtarza nazwy, zdania, wskazuje wymienione zwierzęta, przedmioty, omawia swoje działania i nazywa elementy na obrazkach. Jeżeli w okresie przedszkolnym umiejętności te zostaną dobrze wypracowane, dziecko będzie bez problemu mogło rozpocząć naukę czytania i pisania, dokonując takich samych operacji umysłowych na wzorach literopodobnych i literach.