Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Ocenianie w szkole na cenzurowanym Badania - Dylematy - Inspiracje
Wróć do pełnej listy produktów
                Nasza cena: 44,10 zł
                Twój rabat na kolejne zakupy: 0,88 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
                    Autor: Karwatowska Małgorzata, Latoch-Zielińska Małgorzata, Morawska Iw
                    |
                    Wydawca: Wydawnictwo UMCS 
            
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
            
                    Kategorie:
                        Pedagogika |
                    
                    Stawka VAT: 5% | Cena netto: 42,00 zł |
                Kod kreskowy: 9788322793060
                
                    Rok wydania: 2020 |
                    Oprawa: twarda" |
                    Strony: 372 |
            
Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.ze Wstępu
        
        
     
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                         
                         
                         
                         
                         
                        