Ocenianie w szkole na cenzurowanym Badania - Dylematy - Inspiracje

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 44,10 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,88 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Karwatowska Małgorzata, Latoch-Zielińska Małgorzata, Morawska Iw | Wydawca: Wydawnictwo UMCS


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Kategorie: Pedagogika |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 42,00 zł | Kod kreskowy: 9788322793060
Rok wydania: 2020 | Oprawa: Twarda | Strony: 372 |


Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.ze Wstępu