Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

FUNKCJE PSYCHOFIZYCZNE Karty pracy Percepcja słuchowa Poziom 1 (Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Percepcja słuchowa Poziom 1) (Nowa Era)

Wróć do wyników wyszukiwania | Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 73,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,46 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Kamila Kuprowska-Stępień | Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Pewny start Zajęcia rewalidacyjne
Kategorie: Karty pracy | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Specjalne potrzeby edukacyjne | Zajęcia rewalidacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 69,52 zł | Kod kreskowy: 9788326744655
Rok wydania: 2022 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 116 |


Uwaga: Seria Kart pracy - FUNKCJE PSYCHOFIZYCZNE - zastępuje serię Pewny start Zajęcia rewalidacyjne. Publikacja Percepcja słuchowa. Karty pracy. Poziom 1 zawiera karty pracy z zakresu percepcji słuchowej. Karty pracy ułożone są według stopnia trudności. Uczeń rozpoczyna od dopasowywania obrazka do usłyszanego dźwięku, następnie przechodzi do sekwencji, różnicowania głosek w nagłosie, różnicowania spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych, rymów. Materiał jest przeznaczony dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Tematyka publikacji: - Zwierzęta - Instrumenty muzyczne - Przyroda - Miasto - Dom - Sekwencje - Różnicowanie głosek w nagłosie - Rymy W ramach publikacji mogą Państwo pobrać 150 nagrań z platformy dlanauczyciela.pl. Seria Funkcje psychofizyczne na poziomie 1 wspiera uczniów ze SPE w klasach 1-3, w tym z dysleksją w codziennej pracy w szkole. Publikacje z serii rozwijają funkcje poznawcze, poszerzają słownictwo czynne i bierne, ćwiczą umiejętności wypowiedzi i komunikowania się, mają wzbudzać zainteresowanie światem, motywować do wykonywania i kończenia zadań, ćwiczyć motorykę małą.