Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 69,90 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,40 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska | Wydawca: Wydawnictwo Bliżej Przedszkola


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Edukacja przedszkolna | Pedagogika | Pedagogika przedszkolna | prof. dr hab. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 66,57 zł | Kod kreskowy: 9788364631061
Rok wydania: 2014 | Oprawa: miękka | Strony: 418 |


Publikacja Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu pod red. prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej zawiera wiedzę stanowiącą bazę dla wszystkich zakresów działalności pedagogicznych. W książce znajdują się nowe i mało znane informacje o skutecznych sposobach kierowania uczeniem się starszych przedszkolaków, o których powinien wiedzieć każdy świadomy nauczyciel i rodzic.Książka o skutecznej edukacji dzieci dla nauczycieli i dla rodziców starszych przedszkolakówW jaki sposób osiągnąć dobre efekty wychowawcze i prowokować dorosłych do kierowania w mądry sposób edukacją dzieci?Nie wystarczy wiedzieć, jakie zabawy i sytuacje zadaniowe należy organizować starszym przedszkolakom, lecz trzeba mieć świadomość, jakie są ich możliwości umysłowe. Publikacja Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu pod red. prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej zawiera wiedzę stanowiącą bazę dla wszystkich zakresów działalności pedagogicznych. W książce znajdują się nowe i mało znane informacje o skutecznych sposobach kierowania uczeniem się starszych przedszkolaków, o których powinien wiedzieć każdy świadomy nauczyciel i rodzic.To ponad 400-stronicowa skarbnica praktycznej wiedzy, w której znajdziemy gotowe odpowiedzi na zagadnienia:Wprowadzenie do edukacji domowej i przedszkolnej starszych przedszkolaków:     Relacje pomiędzy edukacją domową, przedszkolną i szkolną     Nowe sposoby kierowania procesem uczenia się dzieci     Organizacja procesu uczenia się     Konstruowanie autorskich programów wychowania przedszkolnego Edukacja starszych przedszkolaków w domu i w przedszkolu:     Kształtowanie u dzieci zdolności do rozróżniania dobra od zła     Wychowanie społeczne dzieci     Dbałość o rozwój mowy     Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych     Kształtowanie u dzieci umiejętności samoobsługowych     Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznych dzieci     Wdrażanie starszych przedszkolaków do dbałości o bezpieczeństwo     Wychowanie przez sztukę     Wychowanie techniczne     Edukacja przyrodnicza     Wielostronne kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania     Wspomaganie rozwoju umysłowego starszych przedszkolaków     wraz z edukacją matematyczną     Wychowanie rodzinne i obywatelskie     Niektóre problemy przygotowania dzieci do podjęcia nauki w szkole     Dbałość o pozytywny wizerunek szkoły     Rozsądnie i merytorycznie o obniżeniu obowiązku rozpoczynania nauki  szkolnej oraz odroczeniu z obowiązku szkolnego niektórych dzieci„(…) Książkę tę – z jednej strony – należy traktować jako kontynuację cyklu publikacji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej, rozszerzających wiedzę rodziców i nauczycieli o tym, jakie są prawidłowości rozwojowe, dlaczego, w jaki sposób i w oparciu o jakie założenia koncepcyjne należy wspierać dzieci w rozwoju, wychowaniu i edukacji. Z drugiej zaś strony, jest to książka różniąca się od wcześniejszych, gdyż jako jedna z pierwszych bezpośrednio nawiązuje do Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (Rozporządzenie MEN z dnia 27 sierpnia 2012 r.). Stąd też wynika jej oryginalność, wyjątkowość i aktualność. To nie tylko kompendium wiedzy, ale – należy przypuszczać, że stanie się również kanonem literatury przedszkolnej. (…) Łączy bowiem wielką erudycję i doświadczenie pedagogiczne z niezwykłą wrażliwością i niespotykaną wręcz umiejętnością kontaktu z czytelnikiem”.Fragment recenzji dr hab., prof. Ewy M. KuleszyAkademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie