Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 59,90 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,20 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska | Wydawca: Wydawnictwo Bliżej Przedszkola


Dostępność: Brak


Kategorie: Terapia i rehabilitacja |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 57,05 zł | Kod kreskowy: 9788361246602
Rok wydania: 2012 | Oprawa: miękka | Strony: 328 |


W ostatnich latach nie ukazała się ani jedna publikacja metodyczna omawiająca kompleksowo problemy dwulatka w placówce wychowania przedszkolnego. Naprzeciw aktualnym potrzebom wychodzą niezmiennie prof. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska i Ewa Zielińska, prezentując ponad 300-stronicową skarbnicę praktycznej wiedzy – podręcznik metodyczny „Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywaći uczyć”.Publikacja ta adresowana jest do nauczycieli i do rodziców, ponieważ bez wzajemnej współpracy trudno uzyskać dobre efekty wychowania i kształcenia dzieci. Jak przystało na podręcznik metodyczny, został do niego dodatkowo opracowany pakiet pomocy dydaktycznych – zabawek edukacyjnych: książka metodyczna przeznaczona jest dla nauczyciela, pakiety dla każdego dziecka z jego grupy. Dowiedz się więcej o pakiecie. Podręcznik metodyczny „Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć”:    wykorzystuje obecny stan wiedzy o rozwoju psychoruchowym i procesie uczenia się dzieci    w budowaniu modeli metodycznych w wychowaniu i kształceniu przedszkolaków;    konkretyzuje ponadczasowe wartości pedagogiki przedszkolnej, z respektowaniem aktualnych regulacji prawnych działalności pedagogicznej wychowania przedszkolnego;    uwzględnia zmiany w wychowaniu rodzinnym i oczekiwania rodziców przedszkolaków. To ponad 300-stronicowa skarbnica praktycznej wiedzy, z której dowiesz się:     o indywidualnych różnicach rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim i trzecim roku życia oraz oczekiwaniach, jakim muszą one sprostać, przekraczając próg przedszkola;     o najważniejszych ustaleniach dotyczących wspomagania rozwoju umysłowego     i kształtowania ważnych umiejętności; poznasz także krótką charakterystykę procesu uczenia się maluchów;     o kształtowaniu się dziecięcej ciekawości, gdyż od niej zaczyna się proces uczenia;     jak zorganizować zajęcia w grupach różnowiekowych;     o zależnościach pomiędzy wychowaniem zamierzonym i niezamierzonym, a także o tym, jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można;     jakie są sprawdzone sposoby kształtowania dziecięcych kompetencji, aby proces uczenia się był zgodny z ich naturalnym rozwojem;     o co zadbać, aby dzieci bawiły się mądrze i długo;     o kształtowaniu czynności samoobsługowych z uwzględnieniem możliwości dzieci;     o sposobach rozwijania sprawności ruchowej oraz dbałości o zdrowie maluchów;     o wspomaganiu najmłodszych w skupianiu uwagi i organizowaniu aktywności, tak aby lepiej radzili sobie w każdej sytuacji;     o wspomaganiu w kształtowaniu umiejętności liczenia i rachowania – konkretne wskazówki oraz przykłady zadań i zabaw;     o sposobach wdrażania maluchów do słuchania muzyki, organizowania zabaw ruchowych przy muzyce, śpiewania piosenek i muzykowania;     o współdziałaniu starszych i młodszych dzieci w ćwiczeniach i zabawach prowadzonych     w konwencji Metody Ruchu Rozwijającego – przykłady wspólnych zajęć;     o wspomaganiu w realizowaniu złożonych form działalności.