Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
Wróć do pełnej listy produktów
Nasza cena: 29,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,58 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Simon Baron-Cohen, Howlin Patricia
|
Wydawca: JAK
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
Kategorie:
Autyzm i zespół Aspergera |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 27,62 zł |
Kod kreskowy: 9788392974994
Oprawa: broszurowa" |
Strony: 172 |
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Program podzielony został na sześć poziomów:
POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.
POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.
POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.
POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.
PODOBNE PRODUKTY