Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Wskazuję nazywam rozumiem Część 3 Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 36,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,72 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Anna Chojnacka | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Wskazuję nazywam rozumiem
Kategorie: Autyzm i zespół Aspergera | Edukacja ogólnorozwojowa | Pomoce dydaktyczne | Rozwój mowy | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 34,29 zł | Kod kreskowy: 9788380801578
Oprawa: teczka" |


Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się: instrukcja (przykłady ćwiczeń); 36 kart z fotografiami miejsc; 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia; spis miejsc i postaci. Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.