Uczę się poprawnie wymawiać głoskę sz z Foczką Ninką

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 19,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,38 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Duda Hanna | Wydawca: Harmonia


Dostępność: Brak


Kategorie: Logopedia |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 18,10 zł | Kod kreskowy: 9788371347610
Rok wydania: 2015 | Oprawa: miękka | Strony: 104 |


Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logope­dycznej i jest poparty długoletnim doświadczeniem zawodowym Autorki. Profesjonalnie dobrane zadania służą stymulacji rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym i szkol­nym. Mogą być bardzo przydatne do organizowania metodycznych zabaw językowych z dziećmi, u których występuje opóźnienie rozwoju mowy, zaburzenie artykulacji czy nieutrwalona wymowa tak zwanych głosek trudnych.Niniejsza książka jest adresowana do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, które nie wy­mawiają poprawnie głoski [sz]. Publikacja będzie przydatna dla logopedów, pedagogów, nauczycieli i rodziców pracu­jących z dziećmi, u których głoska [sz] pojawiła się spontanicznie lub została wywołana przez logopedę w izolacji (jako pojedynczy dźwięk). Nadal jednak głoska [sz] często bywa wyma­wiana źle, szczególnie w trudniejszych do wyartykułowania wyrazach bądź gdy dziecko chce powiedzieć coś szybko i jest podekscytowane. To ważny etap pracy spoczywający w dużej mierze na rodzicach, którzy nie zawsze mają fachowe przygotowanie i wiedzę, jak skutecznie pomóc swojemu dziecku.W książce zaprezentowano przykładowe ćwiczenia narządów mowy sta­nowiące podstawę i wstępny etap pracy z dzieckiem z wadliwą artykulacją [sz]. Zamieszczono także metodycz­nie opracowany zbiór wyrazów, w których występuje głoska [sz]. Dominującą część publikacji stanowi zbiór zabaw i ćwiczeń logopedycznych w formie: rymowanek, dobieranek, zagadek, rebusów, krzyżówek. Te atrakcyjne zabawy językowe utrwalają prawidłową wymowę głoski [sz]. Przeciwdziałają nudzie i pozwalają uniknąć trudnego do zaakceptowania przez dzieci „bezcelowego” powtarzania do znudzenia wyrazów i nazywania wciąż tych samych obrazków. Umiesz­czone w tej części zadania są ciekawą propozycją wspólnej zabawy dziecka z bliską osobą, która bawiąc się, uczy je wymowy, ocenia na bieżąco, chwali za wysiłek i postępy, zachęca do pokonywania trudności i wspiera w trudnych chwilach.