Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

The Good Start Method for English Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego (Komplet książka +2 płyty CD)

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 72,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,44 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Marta Bogdanowicz | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Metoda Dobrego Startu
Kategorie: Edukacja przedszkolna | Edukacja wczesnoszkolna | Język angielski | Metoda Dobrego Startu |
Kod kreskowy: 9788380800120X | Komplet: produkt stanowi komplet złożony z książki i płyty sprzedawanych razem, ale ze względu na różne stawki VAT, w otrzymanym zamówieniu i na fakturze będzie prezentowany jako dwie osobne pozycje


The Good Start Method for English (GSM) – najnowszy program Metody Dobrego Startu® oferuje nową metodę nauczania języka angielskiego przeznaczoną dla małych dzieci. Jak każdy program MDS, zapewnia wspomaganie rozwoju psychicznego (poznawczego, językowego, intelektualnego) i ruchowego, co podnosi gotowość uczenia się, a tym samym zwiększa jego skuteczność. Program obejmuje podręcznik (wraz ze scenariuszami zajęć w języku angielskim), teczkę z materiałami oraz 2 płyty CD. Proponowany program zajęć może znaleźć zastosowanie w grupie 5–6-latków, a więc dzieci objętych obowiązkowym przygotowaniem do szkoły, oraz uczniów pierwszej klasy, którzy rozpoczynają naukę języka obcego. Może też być wykorzystany do nauki języka angielskiego dzieci z grupy ryzyka dysleksji i dysortografii. Dzieci z inteligencją poniżej normy również mogą skorzystać z tego programu, lecz powinien być on znacznie uproszczony i dostosowany do możliwości konkretnych uczniów.