Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Terapia ręki od A do Z Obie rączki rysują
Wróć do pełnej listy produktów
                Nasza cena: 19,50 zł
                Twój rabat na kolejne zakupy: 0,39 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
                    Autor: Jacek Szmalec
                    |
                    Wydawca: Harmonia 
            
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
            
                    Seria: Terapia ręki od A do Z
                    Kategorie:
                        Edukacja ogólnorozwojowa |
                        Nauka pisania |
                    
                    Stawka VAT: 5% | Cena netto: 18,57 zł |
                Kod kreskowy: 9788380802056
                
                    Rok wydania: 2019 |
                    Oprawa: broszurowa" |
                    Strony: 29 |
            
Program Terapia ręki od A do Z ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania.
Obie rączki rysują to piąta część zestawu Terapia ręki… Składa się z 28 kart z ćwiczeniami. Ich celem jest kształtowanie symetryczności pracy obu rąk. Ponadto podczas wykonywania zadań dziecko doskonali prawidłową postawę ciała, usprawnia rozwój obręczy barkowej oraz rotację w przedramieniu, co pozytywnie wpłynie na tempo i jakość pisania. Dziecko w trakcie zabawy ćwiczy ruchy wykonywane podczas pisania, w tym wyizolowane ruchy palców. Zadaniem dziecka jest – poprzez symetryczne użycie obu dłoni – narysowanie takich samych elementów jak na karcie. Kartę z ćwiczeniem można powiesić na tablicy, aby na początku dziecko w pozycji stojącej mogło paluszkami wodzić po śladzie.
        
        
     
                                 
                                 
                                 
                                 
                         
                         
                         
                         
                         
                        