Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl

.

RUSZ GŁOWĄ I... FIGURĄ

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 10,50 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,21 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Magdalena Hinz | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Stawka VAT: 5% | Cena netto: 10,00 zł | Kod kreskowy: 9788371344213
Oprawa: miękka | Strony: 80 |


Niniejszy zestaw ćwiczeń grafomotorycznych skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum chcących rozwinąć rozmaite sprawności przydatne na dalszych etapach edukacji. Owe sprawności to:- orientacja przestrzenna- koncentracja uwagi- wyobraźnia- koordynacja wzrokowo-ruchowa- percepcja wzrokowa- sprawność manualna.Ćwiczenia mogą być wykonywane także przez dorosłego, dla którego będą one sposobem na przyjemne, a przy tym zajmujące spędzenie wolnego czasu.Książka składa się z czterech części, z których każda to inny rodzaj ćwiczeń. W części pierwszej zadaniem osoby wykonującej ćwiczenia jest zmiana pozycji narysowanej figury w sposób zgodny z podanym oznaczeniem (obrót o 90° w prawo lub lewo bądź odbicie względem osi pionowej lub poziomej). W części drugiej uczeń (dorosły) zmienia pozycję figury w sposób analogiczny jak w części pierwszej, z tą tylko różnicą, że figurą odwracaną/odbijaną jest figura (z wyjątkiem podstawowej), której pozycja została już uprzednio zmodyfikowana. W części trzeciej narysowana jest figura podstawowa oraz jej odwrócone/odbite wersje – zadaniem rozwiązującego jest tutaj odgadnięcie sposobu, w jaki owa figura została odwrócona/odbita. W części czwartej w końcu podana jest figura podstawowa oraz kolejno odwracane/odbijane figury, z których każda jest odwróceniem/odbiciem poprzedniej – zadanie polega tutaj na odgadnięciu sposobu zmiany pozycji każdej kolejnej figury.