Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

RAZEM UCZYMY SIĘ MÓWIĆ - Przewodnik dotyczący wspomagania rozwoju językowego dzieci dla opiekunów i nauczycieli przedszkolnych

Wróć do wyników wyszukiwania | Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 56,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,12 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elaine Weitzman, Janice Greenberg | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Logopedia |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 53,33 zł | Kod kreskowy: 9788371347481
Rok wydania: 2014 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 400 |


Potrzeby emocjonalne i społeczne dzieci z tej samej grupy wiekowej mogą być skrajnie różne, podobnie jak ich zaangażowanie w interakcje z wychowawcą i rówieśnikami. Z tego powodu praca opiekuna w żłobku czy nauczyciela edukacji przedszkolnej, sama w sobie będąca wielkim wyzwaniem, staje się jeszcze trudniejsza. Publikacja Razem uczymy się mówić powstała z myślą o pedagogach, którzy chcą zapewnić każdemu ze swoich podopiecznych najlepsze warunki do nauki, oraz rodzicach dzieci nieśmiałych i wycofanych, słabo komunikujących się i dotkniętych opóźnieniami rozwoju mowy. W niniejszej książce, przedstawiającej opracowany w Hanen Centre w Kanadzie program „Learning Language and Loving It”, opisano skuteczne strategie wspierania rozwoju mowy dziecka. Autorki – Elaine Weitzman i Janice Greenberg – tłumaczą, w jaki sposób:•    stymulować rozwój językowy dziecka podczas codziennych aktywności i zabawy,•    zwracać uwagę na zainteresowania dziecka, by przejmowało ono inicjatywę w interakcjach, •    przystosowywać sposób mówienia do możliwości komunikacyjnych dzieci,•    wspierać samodzielność dziecka w kontaktach z rówieśnikami,•    używać języka w zabawach w udawanie,•    zachęcać dziecko do czytania i pisania.