Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Ożywić słowo

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 6,30 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,13 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elwira Drzał | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Stawka VAT: 5% | Cena netto: 6,00 zł | Kod kreskowy: 9788371343902
Rok wydania: 2010 | Oprawa: miękka | Strony: 74 |


Inscenizacje zawarte w tym zbiorku przeznaczone są dla uczniów i nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Książka zawiera inscenizacje, wierszyki oraz piosenki, które można wykorzystać na różnych etapach realizacji treści programowych. Przykładowe inscenizacje to: Ślubowanie klas pierwszych, Znaki drogowe, Zimowe zabawy, Dzień Matki, Przygody kotka Kotusia. Inscenizacja jest tą formą pracy nauczyciela z uczniami, która pobudza wielostronną aktywność dziecka: emocjonalną, praktyczną, intelektualną. Wpływa wszechstronnie kształcąco, jest źródłem różnorodnych przeżyć emocjonalnych związanych nie tylko z odbiorem treści przedstawienia, ale także z procesem przygotowania i wystawienia go. Daje dzieciom możliwość poznania nowych środków ekspresji, rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, twórczą inwencję, a także umiejętność podejmowania i realizowania decyzji. Praca z tekstem, twórczość plastyczna związana z wykonywaniem dekoracji, rekwizytów, opracowanie elementów muzycznych pozwalają na wszechstronne zaangażowanie się dziecka w proces tworzenia. Ta różnorodność zadań sprawia, że każdy uczeń może znaleźć pole do działania, nauczyciel zaś ma możliwość realizacji treści programowych zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej czy plastycznej. Niniejsza książka jest kontynuacją wcześniejszych propozycji: Piosenki w nauczaniu zintegrowanym i Inscenizacje w nauczaniu zintegrowanym.