Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Matematyka Część 1 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 43,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,72 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Karty pracy | Matematyka | Matematyka SPE | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 40,95 zł | Kod kreskowy: 9788380800021
Oprawa: teczka" | Strony: 96 |


Niniejsza publikacja powstała z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Publikacja może mieć zastosowanie w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych oraz jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty pracy mogą również posłużyć rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Rozumienie elementarnych pojęć matematycznych jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania dziecka w środowisku, rozwoju jego funkcji poznawczych oraz kształtowania samodzielnego myślenia logicznego. U uczniów z niepełnosprawnością intelektualną dokonywanie analizy i syntezy, klasyfikowanie, wykrywanie różnic i podobieństw oraz orientacja w stosunkach przestrzennych są zaburzone i wymagają szczególnej konkretyzacji oraz ćwiczeń. Karty pracy (część 1) zawierają zadania dotyczące elementarnych pojęć matematycznych w zakresie: 1. umiejętności wyodrębniania zbiorów; 2. orientacji w stosunkach przestrzennych (orientacji w schemacie ciała, sytuowania przedmiotów w przestrzeni); 3. wyodrębniania cech wielkościowych i ich porównywania; 4. rozpoznawania figur geometrycznych (odróżnianie i nazywanie podstawowych figur, układanie figur według podanego wzoru, rysowanie i kreślenie figur, rozpoznawanie figur w otoczeniu).