Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

DIAGNOZA DZIECKA rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej – Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 29,40 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,59 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Rokicińska Iwona | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Stawka VAT: 5% | Cena netto: 28,00 zł | Kod kreskowy: 9788371344176
Oprawa: teczka | Strony: 28 |


Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to:- podstawowe wiadomości- lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie- percepcja słuchowa- umiejętności matematyczne- czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania; można ją pominąć w badaniu)- pamięć i myślenie- percepcja wzrokowa i sprawność manualna- komunikowanie się- zachowanie dziecka podczas badania- rozwój fizyczny i stan zdrowia- rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może:- określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej- określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym- opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:- charakterystyki narzędzia diagnozy- instrukcji dla badającego- kryteriów oceny- arkusza badania- kart pracy dla dziecka- pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania. 31 kart pracy