Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Co zrobisz Jak się zachowasz

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 34,99 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,40 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Renata Malek | Wydawca: Harmonia


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Emocje | Funkcjonowanie osobiste i społeczne | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 33,32 zł | Kod kreskowy: 9788383090597
Podtytuł: Ćwiczenia umiejętności rozpoznawania uczuć i zachowania w różnych sytuacjach życia codziennego oraz relacjach społecznych | Oprawa: broszurowa" | Strony: 120 |


W książce znajduje się kilkadziesiąt fotografii przedstawiających sytuacje z życia codziennego, które wymagają od nas pewnej reakcji, np. wykonania konkretnej czynności lub powstrzymania się od zrobienia czegoś, rozpoznania i wyrażenia swoich uczuć, określonego zachowania w relacjach z innymi czy dostosowania się do społecznie przyjętych norm i wartości. Do każdego zdjęcia opracowano pytania o różnym stopniu trudności, które dorosłemu (nauczycielowi, terapeucie, rodzicowi) mogą ułatwić rozmowę z uczniem na temat przedstawionych sytuacji. Prosta forma tej publikacji nadaje jej charakter uniwersalnej pomocy edukacyjno-terapeutycznej, do wykorzystania zarówno w pracy z dziećmi, które dopiero poznają świat, jak i z uczniami podczas zajęć wychowawczych w szkole czy w terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną, np. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dziecko, pracując z publikacją, uczy się: 1 – nazywania osób, miejsc, czynności i przedmiotów oraz ich cech; 2 – rozpoznawania własnych emocji i sposobów radzenia sobie z nimi; 3 – rozumienia emocji i potrzeb innych oraz postrzegania rzeczywistości z cudzej perspektywy; 4 – myślenia przyczynowo-skutkowego, analizowania różnych możliwości rozwiązań; 5 – wiary we własne możliwości i słuchania swojej intuicji.