Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Pierwsze lektury 1 Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające dla dzieci w klasach I-II

Wróć do wyników wyszukiwania | Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 21,50 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,43 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Maria Krupska | Wydawca: Epideixis


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: PUS
Kategorie: Edukacja polonistyczna | Edukacja wczesnoszkolna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 20,48 zł | Kod kreskowy: 9788375141986
Oprawa: broszurowa" | Strony: 32 |


Pierwsze lektury to książeczka przeznaczona dla dzieci w klasach I - II Lekturę dla najmłodszych zaczyna się zwykle od poezji. W wierszach dla dzieci pojawiają się zabawy i żarty językowe, formy posługujące się rymem i rytmem, które łatwo "wpadają w ucho". Dzięki temu dzieci szybko przyswajają sobie pojedyncze wyrażenia lub fragmenty, potrafią określić nastrój, połączyć fakty, czy skojarzyć bohatera z konkretnym wierszem. Dlatego trzon tematyki książeczki stanowią dynamiczne i pełne humoru wiersze j. Tuwima i J. Brzechwy. Autorzy, posługując się prostym i jednocześnie bogatym słownictwem, inspirują wyobraźnię dziecka. W prosty i przystępny sposób przekazują treści, które sprawiają, że nawet najmłodsze dzieci bez trudu potrafią ustalić myśl przewodnią utworu i wskazać zawarte w nim przesłanie. Tematyka ćwiczeń nawiązuje do znanych bajek i baśni mówiących o dziecięcych przeżyciach i marzeniach, ich stosunku do świata przyrody i najbliższego środowiska. Dla nauczycieli i rodziców Pierwsze lektury, to starannie przygotowany i uporządkowany materiał dydaktyczno - wychowawczy. Zadania zawarte w książeczce służą między innymi: •utrwalaniu znajomości treści przeczytanych utworów •sprawdzaniu stopnia zrozumienia czytanych tekstów •odczytywaniu intencji autora tekstu i ilustratora •rozpoznawaniu bohaterów na podstawie ilustracji lub opisu •tworzeniu opowieści nawiązujących do przedstawionych ilustracji.