Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Pierwsze lektury 1 Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające dla dzieci w klasach I-II
Wróć do pełnej listy produktów
Nasza cena: 21,50 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,43 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Maria Krupska
|
Wydawca: Epideixis
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
Seria: PUS
Kategorie:
Edukacja polonistyczna |
Edukacja wczesnoszkolna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 20,48 zł |
Kod kreskowy: 9788375141986
Oprawa: broszurowa" |
Strony: 32 |
Pierwsze lektury to książeczka przeznaczona dla dzieci w klasach I - II
Lekturę dla najmłodszych zaczyna się zwykle od poezji. W wierszach dla dzieci pojawiają się zabawy i żarty językowe, formy posługujące się rymem i rytmem, które łatwo "wpadają w ucho". Dzięki temu dzieci szybko przyswajają sobie pojedyncze wyrażenia lub fragmenty, potrafią określić nastrój, połączyć fakty, czy skojarzyć bohatera z konkretnym wierszem. Dlatego trzon tematyki książeczki stanowią dynamiczne i pełne humoru wiersze j. Tuwima i J. Brzechwy.
Autorzy, posługując się prostym i jednocześnie bogatym słownictwem, inspirują wyobraźnię dziecka. W prosty i przystępny sposób przekazują treści, które sprawiają, że nawet najmłodsze dzieci bez trudu potrafią ustalić myśl przewodnią utworu i wskazać zawarte w nim przesłanie.
Tematyka ćwiczeń nawiązuje do znanych bajek i baśni mówiących o dziecięcych przeżyciach i marzeniach, ich stosunku do świata przyrody i najbliższego środowiska.
Dla nauczycieli i rodziców Pierwsze lektury, to starannie przygotowany i uporządkowany materiał dydaktyczno - wychowawczy. Zadania zawarte w książeczce służą między innymi:
•utrwalaniu znajomości treści przeczytanych utworów
•sprawdzaniu stopnia zrozumienia czytanych tekstów
•odczytywaniu intencji autora tekstu i ilustratora
•rozpoznawaniu bohaterów na podstawie ilustracji lub opisu
•tworzeniu opowieści nawiązujących do przedstawionych ilustracji.