Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl
.Ortografia 1 Ó – U Ćwiczenia z ortografii języka polskiego
Wróć do pełnej listy produktów
Nasza cena: 21,50 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,43 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Wiesława Śliwerska
|
Wydawca: Epideixis
Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.
Seria: PUS
Kategorie:
Edukacja polonistyczna |
Edukacja wczesnoszkolna |
Gramatyka i ortografia |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 20,48 zł |
Kod kreskowy: 9788375141580
Oprawa: broszurowa" |
Strony: 32 |
Ortografia 1. Ó – U. Ćwiczenia z ortografii języka polskiego to pierwsza książeczka z serii Ortografia. Seria ta została przygotowana z myślą o młodszych uczniach.
Ortografia 1. Ó – U. Ćwiczenia z ortografii języka polskiego
zawiera ćwiczenia pogłębiające i utrwalające znajomość pisowni wyrazów z „ó” i „u”. Przygotowują one dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czujność ortograficzną.
Zasady pisowni z „ó” (niewymiennym i wymiennym w zakończeniach -ów, -ówka, w pozycji warunkowej przez zamienność form i rodziny wyrazów pokrewnych) oraz z „u” (w zakończeniach typu -uję, -unek, -ulec, na końcu wyrazów, w wyrazach zdrabniających i lekceważących) zostały zilustrowane na przykładzie blisko 250 słów. Zamieszczony na końcu książeczki słowniczek, zawierający materiał językowy wykorzystany w ćwiczeniach, stanowi wystarczającą podbudowę do utrwalania pisowni wyrazów z czynnego słownika dziecka.
Książeczka Ortografia 1. Ó – U, jak i inne książeczki z tej serii, mogą być doskonałym materiałem wspomagającym na lekcjach języka polskiego, a także na zajęciach wyrównawczych i tych prowadzonych w ramach terapii pedagogicznej.
Rozwiązując zadania z książeczek i jednocześnie układając klocki PUS dziecko ma możliwość samodzielnej pracy i samodzielnej kontroli poprawności udzielonych odpowiedzi. To z kolei skutecznie motywuje je do dalszej nauki.