Mozaika w kartonowym pudełku

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 46,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,92 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Wydawca: Epideixis


Dostępność: Brak


Kategorie: Edukacja ogólnorozwojowa | Pamięć i koncentracja | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Pomoce dydaktyczne | Terapia pedagogiczna | Zajęcia rewalidacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 37,40 zł | Kod kreskowy: 5900238764017


Mozaika w kartonowym pudełku to zabawka edukacyjna przeznaczona dla dzieci i dorosłych od 3 do 100 lat. Rozwija twórcze umiejętności dziecka, ponieważ z jej klocków można komponować wiele wzorów, zróżnicowanych pod względem ilości, kształtu, koloru klocków i rodzaju figur geometrycznych. Mozaika służy doskonaleniu takich cech, jak: koncentracja, umiejętność analizowania, tworzenie logicznych struktur i kombinacji. W zabawie z mozaiką podstawową wartość stanowi obserwowanie w połączeniu z manipulowaniem, możliwość obrysowywania i odwzorowywania. Może być wykorzystywana jako materiał wspomagający na zajęciach w szkole i w przedszkolu, jako narzędzie diagnostyczne i terapeutyczne w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, a także jako uniwersalna zabawka i jednocześnie pomoc edukacyjna w zabawach domowych i świetlicowych. Na pewno świetnie sprawdzi się w edukacji domowej. Może być doskonałym upominkiem dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Mozaika w ozdobnym pudełku to 40 drewnianych klocków, trójkątów i rombów: czerwonych, zielonych, niebieskich, żółtych i pomarańczowych. Do kompletu opracowana została książeczka z serią czterdziestu ośmiu wzorów o wzrastającym stopniu trudności z przemyślaną kombinacją kolorów. Mozaika ta jest odpowiednikiem mozaiki w drewnianym pudełku; różni je tylko opakowanie, natomiast zawartość jest taka sama. Przykładowe formy zabaw z mozaiką: Przykład 1. Wyszukiwanie figur i form – gra. Każde dziecko otrzymuje komplet klocków i kartkę z wzorem do ułożenia. Po ułożeniu wzorów dzieci odnajdują w nich jak najwięcej figur geometrycznych lub innych form, które następnie nazywają. Zwycięża dziecko, które odszukało i opisało najwięcej figur. Przykład 2. Poprawianie wzorów. Dziecko otrzymuje kartkę z błędnie narysowanym wzorem. Zadanie polega na odtworzeniu poprawnego wzoru, eliminując występujące w nim błędy. Przykład 3. Rozbudowywanie wzorów. Dziecko otrzymuje kartkę z wzorem, musi rozbudować wzór i opowiedzieć o nim. Przykład 4. Dokańczanie wzorów. Dziecko otrzymuje kartkę z fragmentem wzoru. Zadanie polega na dokończeniu wzoru i uzasadnieniu swojego wyboru.