Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Kubik Gra logiczna

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 55,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,10 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Jan Amos Jelinek | Wydawca: Epideixis


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Edukacja ogólnorozwojowa | Gry i pomoce edukacyjne | Matematyka | Matematyka SPE | Pamięć i koncentracja | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 44,72 zł | Kod kreskowy: 5900238764758
Oprawa: pude�ko" |


KUBIK – gra logiczna należy do grupy gier, których celem jest rozwijanie i ćwiczenie myślenia matematycznego. Albert Einstein powiedział kiedyś: „…wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona…” Kształtowanie wyobraźni polega na obracaniu w umyśle wyobrażonych rzeczy aż staną się wyraziste. Takie właśnie operacje umysłowe wyzwala wśród graczy KUBIK. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 5 roku życia, młodzieży i dorosłych otwartych na rywalizację. Celem edukacyjnym gry jest kształtowanie intuicji geometrycznej, orientacji w przestrzeni i kombinatorycznego myślenia. Gra ogranicza się do następującej zasady: przestawiasz jeden kubik tak, aby cały układ klocków odzwierciedlał twój wzór z wylosowanej przez Ciebie karty. Ponieważ każdy gracz ma inny wzór, spoglądasz na układ bardzo uważnie. Kto szybciej będzie dostrzegał podobieństwa, ten zwycięży. KUBIK jest kontynuacją gry Mistrz GETRIKO (2014), w której obracane były trójkąty. W grze KUBIK wyobraźnia zostaje rozszerzona do trzeciego wymiaru. Odkryj wszystkie kombinacje pięciu sześcianów. Podejmij wyzwanie i podkręć moc swojej wyobraźni. Opakowanie zawiera: zestaw 36 wzorów, 5 kolorowych drewnianych sześcianów, instrukcję. Autorem pomysłu gry jest dr Jan Amos Jelinek, Katedra Pedagogiki Małego Dziecka, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.