Klocki BIO

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 50,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,00 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Wydawca: Epideixis


Dostępność: Wysoka


Seria: Zabawy twórcze NIKI
Kategorie: Edukacja ogólnorozwojowa | Klocki edukacyjne | Pamięć i koncentracja | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Zabawki edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 40,65 zł | Kod kreskowy: 5900238764109


Klocki BIO to zestaw 8 drewnianych prostopadłościanów, które służą do budowania, zestawiania i odwzorowywania ćwiczeń z załączonej książeczki. Dzięki stopniowaniu trudności kolejnych wzorów Klocki BIO fascynują i przykuwają uwagę wszystkich bez względu na wiek. Przedszkolaki bawią się nimi i uczą. Dzieci i młodzież stawiają czoła wielu trudnym wyzwaniom. Nawet dla dorosłych to niekiedy „trudny orzech do zgryzienia”. Książeczka zawiera zestaw ćwiczeń z podziałem na cztery różne stopnie trudności: Zestaw ćwiczeń A – 2 klocki na dobry początek. Zestaw ćwiczeń B – „zabawy geometryczne” – ułożenie z trzech i więcej klocków. Zestaw ćwiczeń C – rzuty płaskie boków pojedynczego klocka oglądane z różnych stron. Zestaw ćwiczeń D – konstrukcji złożonych oglądanych. Klocki BIO to wartościowy materiał edukacyjny, który wspomaga rozwój umiejętności odwzorowywania prostych układów i figur, posługiwanie się klockami jako cegłami budowlanymi oraz samodzielnego i kreatywnego konstruowania mini budowli architektonicznych. Zabawy twórcze NIKI: to rozwijanie ukrytych w dziecku zdolności spostrzegania zmysłowego, rzeczowego działania, a przy tym wzbogacania swego doświadczenia, rozwijanie własnych sposobów myślenia. Czemu mają służyć? Wspieraniu rozwoju umysłowego, uświadamianiu ukrytych uzdolnień, odkrywaniu własnych dróg i rozwiązań, dawaniu zadowolenia z samodzielnej pracy, rozwijaniu fantazji, dostarczaniu twórczych pomysłów. Dają rodzicom i wychowawcom pewność, że ich dzieci mają właściwe zajęcie we właściwym czasie, stawiają specyficzne wymagania w odniesieniu do warunków rozwojowych. Dlaczego właśnie Zabawy Twórcze? W dzieciństwie występują tzw. fazy wrażliwości, w których dzieci są szczególnie podatne na określone czynniki charakterystyczne dla rozwoju ogólnego i psychicznego. Lecz ta szczególna wrażliwość dzieci na optymalny rozwój jakiejś bardzo prostej zdolności lub jakiegoś aspektu ich osobowości wygasa bezpowrotnie. Lena i Borys Nikitinowie poddali badaniom ponad 5 000 dzieci i udowodnili naukowo tezę Marii Montessori o bezpowrotnym wygaśnięciu możliwości wykorzystania efektywnego rozwoju zdolności dziecka. Tym samym potwierdzili oni prawdziwość starego przysłowia, „Czego się Jaś nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał”. Ogromna szkoda, jeżeli rodzice, nauczyciele i wychowawcy nie dopilnują właściwego czasu, przekreślając bezpowrotnie tę niepowtarzalną szansę efektywnego rozwoju zdolności dziecka.