Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 42,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,84 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Renata Naprawa Alicja Tanajewska | Wydawca: Difin


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Karty pracy | Matematyka | Matematyka SPE | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Specjalne potrzeby edukacyjne | Trudności i zaburzenia w uczeniu się |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 40,00 zł | Kod kreskowy: 9788380857582
Podtytuł: Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych | Rok wydania: 2020 | Oprawa: teczka" | Strony: 71 |


Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów: - z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej, - z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych, - z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków), - objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej, - objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej - z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, - z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.