Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Karty edukacyjne Chemia

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 29,90 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,60 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Cacek | Wydawca: Demart


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Karty edukacyjne
Kategorie: Chemia | Gry i pomoce edukacyjne | Szkoła podstawowa |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 24,31 zł | Kod kreskowy: 9788379123438
Rok wydania: 2021 | Oprawa: pudełko |


UWAGA: Produkt dostępny warunkowo. Obecnie nakład jest wyczerpany, lecz Wydawca planuje dodruk ok. drugiego tygodnia października (07-10-2022r). W razie chęci zamówienia, prosimy o kontakt. Karty edukacyjne z chemii zawierają wszystkie tematy omawiane w klasach VII-VIII w szkole podstawowej uwzględnione w podstawie programowej. 45 dwustronnych, kolorowych, starannie graficznie opracowanych kart zastępuje podręczniki z dwóch klas. Jedna karta prezentuje jeden temat. Format kart jest nieprzypadkowy mają się zmieścić w zeszycie i być ściągawką wyjaśniającą i podsumowującą prezentowane zagadnienie krok po kroku. Wiele zagadnień wyjaśniają poglądowe wzory strukturalne, schematy, rysunki i zdjęcia. Są też opisy doświadczeń i przykłady z życia codziennego. Wiedza teoretyczna, czyli zróżnicowanie pierwiastków, reakcje i procesy chemiczne oraz definicje są punktem wyjścia do wyjaśnienia krok po kroku jak należy je stosować w zadaniach na konkretnych przykładach. Na każdej karcie znajdują się też zadania do samodzielnego wykonania przez ucznia. Są zróżnicowane i oprócz ułożenia wzoru reakcji i wyliczeń liczbowych obejmują też polecenia sprawdzające rozumienie procesów, a odpowiedzi do nich są specjalnie opisane do góry nogami". Chodzi o to, żeby uczeń najpierw sam spróbował je wykonać i dopiero potem weryfikował swoje rozumowanie. To znakomita pomoc, którą uczniowie mogą wykorzystywać samodzielnie, a także z udziałem dorosłych.