Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

ADHD Wybrane zagadnienia diagnozy i terapii

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 65,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,30 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Kasper Sipowicz, Andrzej Witusik, Tadeusz Pietras | Wydawca: Continuo


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: ADHD oraz zaburzenia zachowania |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 61,90 zł | Kod kreskowy: 9788362182732
Rok wydania: 2019 | Oprawa: miękka | Strony: 212 |


Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców: dla lekarzy, lekarzy psychiatrów, lekarzy pediatrów, pielęgniarek psychiatrycznych, pedagogów specjalnych, pedagogów szkolnych, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pracowników poradni zdrowia psychicznego, psychologów oraz wszystkich zainteresowanych tematem.  Jest to dzieło będące efektem współdziałania specjalistów z  różnych dziedzin, co samo w sobie stanowi odzwierciedlenie złożoności problemu – choć autorzy skromnie zaznaczyli w tytule, że recenzowana praca dotyczy tylko wybranych zagadnień diagnozy i terapii. Jednak sposób prezentacji treści i ich dobór daje wgląd w szereg zagadnień wykraczających poza ramy sensu stricto diagnozy i terapii. Zarazem w bogactwie prezentowanych problemów zachowany jest logiczny ład, a treści są podporządkowane tytułowi. Sposób ich prezentacji daje klarowną wykładnię wiedzy posiadającej wysokie walory poznawcze, odznaczającej się starannością  doboru analizowanych problemów skomponowanych z kliniczną wręcz precyzją z zachowaniem dyscypliny językowej. Każde słowo jest istotne, wyważone. Wywód jest pełny, ale zarazem oszczędny, co zwiększa jego siłę ekspresji.  Monografia jest godna polecenia dla wszystkich osób zainteresowanych kwestiami zaburzeń rozwojowych. Z powodzeniem można ją spożytkowywać jako podręcznik do kształcenia studentów studiów I, II stopnia i słuchaczy studiów podyplomowych przygotowujących się do pracy z dziećmi, młodzieżą i z dorosłymi. Z recenzji dr hab. Hanny Żuraw, prof. UPH w Siedlcach