Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Winda Ćwiczenia językowe w matematyce

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 95,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,90 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elżbieta Wianecka | Wydawca: Arson


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Kategorie: Edukacja ogólnorozwojowa | Edukacja polonistyczna | Matematyka | Matematyka SPE | Pomoce dydaktyczne | Rozwój mowy | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 77,24 zł | Kod kreskowy: 5907763600506


Winda, to pomoc rozwijająca umiejętności językowe w zakresie operowania pojęciami dotyczącymi liczebnika. Liczebnik, to odmienna część mowy, która wskazuje na liczbę, ilość, kolejność. Wykorzystując tę pomoc, dziecko będzie utrwalało liczebniki główne, porządkowe i zbiorowe. Słownictwo wprowadzone będzie poprzez demonstrację elementów i ich manipulację. Pracując w oparciu o tę pomoc dziecko będzie miało możliwość określania relacji przestrzennych, operowania słownictwem na wyższym poziomie, rozpoznawania i nazywania kolorów, wskazywania i odczytywania cyfr, usprawniania motoryki ręki i koordynacji wzrokowo - ruchowej. Pomoc przeznaczona jest do pracy logopedycznej, pedagogicznej, pracy w przedszkolu i szkole podstawowej w klasach I- III. Pojęcia, które zostaną wprowadzone i utrwalone można wykorzystać ucząc języka polskiego jako obcego. SŁOWNICTWO - niżej, wyżej - piętro wyżej, piętro niżej - za wysoko, za nisko - o jedno piętro wyżej, o jedno piętro niżej - wyżej niż, niżej niż - do góry, na dół - nad, pod, między, przed, po - z prawej strony, z lewej strony LICZEBNIKI - główne- jeden, dwa, trzy, cztery... - porządkowe - pierwsze, drugie, trzecie... - zbiorowe - dwoje, troje, czworo... Zadania możemy tak konstruować, by operować pojęciami ludzie zamiast osoby. Tym samym będzie można wprowadzić i utrwalić liczebniki zbiorowe. Dzieci mogą same rozmieszczać klocki z obrazkami, wywożąc je na odpowiednie piętra, muszą jednak stosować opis językowy. Wszystkie prezentowane zadania są proponowanymi ćwiczeniami pracy. Ich modyfikacja jest dowolna i należy do twórczego myślenia terapeuty, rodzica. UWAGA: Format WINDY to A3 (42cm x 30cm) Oznaczenie pięter jest cyfrowe a na odwrocie kostek kolorowe !!!