Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl

.

Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu Część 5 Analiza i synteza wzrokowa

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 21,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,42 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Bala | Wydawca: Arson


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu
Kategorie: Agnieszka Bala | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Specjalne potrzeby edukacyjne | Zajęcia rewalidacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 20,00 zł | Kod kreskowy: 9788361022251
Oprawa: broszurowa" | Strony: 88 |


Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci: - zagrożonych dysleksją - ze skrzyżowaną lateralizacją - z trudnościami w nauce języka Zadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo- ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z kierunkiem czytania. Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub kreskę w kwadracie. Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie, od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do następnej, zgodnie z kierunkiem czytania. Dziecko powinno: - zamalować kwadrat kreskami pionowymi - rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara - rysować kreski od górnego rogu kwadratu Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.