Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

Słucham i uczę się mówić Odmiana rzeczownika Fleksja - część 1 liczba pojedyncza

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 27,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,54 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elżbieta Wianecka | Wydawca: Arson


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Słucham i uczę się mówić
Kategorie: Afazja | Autyzm i zespół Aspergera | Edukacja polonistyczna | Logopedia | Nauka czytania | Rozwój mowy | Specjalne potrzeby edukacyjne | Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 25,71 zł | Kod kreskowy: 9788361022077
Oprawa: broszurowa" | Strony: 40 |


Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja. Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek. Zadaniem serii jest: * Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu * Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów * Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek * Ćwiczenie uwagi słuchowej * Ćwiczenie rozumienia wypowiedzi językowych * Przygotowanie do samodzielnego budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania. Wybrałam jako przykładowe te rzeczowniki, które są dziecku znane z życia a także łatwe artykulacyjnie. Dziecko powinno słuchać nagrań codziennie przez 15 minut (sesje można podzielić na trzy pięciominutowe odcinki). Ważne, by słuchanie nie było zakłócone, dlatego nie należy pozwolić dziecku na percepcję z „wolnego pola” czyli przez głośniki. Aby wyłączyć wszystkie inne dźwięki dziecko słucha bezpośrednio ze słuchawek. Nie powinno w tym czasie bawić się, ani odbierać innych bodźców (wzrokowych, dotykowych czy smakowych) Środek: 40 stron, 72 ilustracje + płytka CD