Szanowni Państwo, zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z Indywidualnymi Potrzebami Edukacyjnymi przeniesiony został do bezpłatnego serwisu dla szkół: www.DotacjeCelowe.pl

.

Czarne czy białe?

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 65,01 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,30 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Bala | Wydawca: Arson


Księgarnia prowadzi sprzedaż tylko publikacji Wydawnictwa APS i wybranych innnych tytułów. Pełna oferta dotycząca Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych dostępna jest w serwisie www.DotacjeCelowe.pl.

Seria: Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się
Kategorie: Afazja | Agnieszka Bala | Autyzm i zespół Aspergera | Edukacja polonistyczna | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Pomoce dydaktyczne | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 52,85 zł | Kod kreskowy: 5907763600377
Oprawa: pude�ko" | Strony: 73 |


Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania. I. Sekwencje 1. Naśladowanie sekwencji Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony. 2. Kontynuowanie sekwencji Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku. 3. Uzupełnianie sekwencji Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki). II. Analiza i synteza wzrokowa Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę. Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.