Szanowni Państwo, w wypadku zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów z IPE/SPE finansowanych z dotacji celowej MEiN lub wyprawki szkolnej zapraszamy do serwisu www.DotacjeCelowe.pl.

ABC mówienia czytania i pisania Umiem mówić, czytać i pisać Część 2 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania

Nasza cena: 17,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,34 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Justyna Łomża | Wydawca: Harmonia


Dostępność: Wysoka


Seria: ABC mówienia czytania i pisania
Kategorie: Edukacja polonistyczna | Nauka czytania | Nauka pisania | Specjalne potrzeby edukacyjne | Wada słuchu |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 16,19 zł | Kod kreskowy: 9788371346989
Oprawa: broszurowa" | Strony: 76 |


ABC mówienia czytania i pisania Umiem mówić, czytać i pisać Część 2 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Zeszyty ćwiczeń „Umiem mówić, czytać i pisać” umożliwiają wieloaspektowe nauczanie dzieci z wadą słuchu: rozwijanie świadomości językowej, naukę odczytywania mowy z ust, utrwalanie poznanych liter i wyrazów, naukę czytania ze zrozumieniem, rozwijanie słuchu fonemowego oraz doskonalenie sprawności manualnej. Zaproponowane ćwiczenia mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem.